Az elmúlt években számos coaching folyamattal bíztak meg, ami nagyon nagy tanulás volt számomra. Több folyamatban is kiderült, hogy mind a hétköznapi, mind pedig az üzleti életben néha gondot tud okozni a kommunikáció. Mikor beszéljünk, mikor maradjunk inkább csendben, mikor fontos, hogy kimondjuk ami bennünk van és mikor van az, amikor érdemes hallgatni?
Nos, ezek elég érdekes kérdések, számomra mindenképpen. És mivel a kommunikáció a mindenem, úgy döntöttem, hogy indítok egy sorozatot, hogy támpontokat adjak ezekre a kis napi dilemmákra. Nagy örömmel vágtam bele ebbe a kihívásba, mert nagyon régóta szerettem volna összegezni azokat az ötleteket, amelyek nekem is sokat segítettek és segítenek az üzleti vállalkozásom működtetésében.
A tippeket Neked ajánlom, ha:
– kihívást okoz, hogy mikor milyen választ adj,
– ha érdekel a konfliktusmentes kommunikáció,
– ha szeretnél többet tudni az asszertivitásról,
– ha gyakran kerülsz olyan helyzetbe, hogy jól kell néhány mondatban megszólalnod,
– ha Te is hiszel a kommunikáció hatalmas erejében,
– ha érdekelnek a kommunikációban rejlő csodák, lehetőségek!
Az alábbiakban találod a tippeket, azt megígérhetem, hogy a fenti listán szereplő témaköröket biztosan körüljárom és reményeim szerint bővítem is.
Ha van, ami neked is nagyon bevált, akkor akár a sztori megírásával el is küldheted nekem, hogy – természetesen név nélkül – egy klassz esettanulmány is születhessen belőle.